Informacja dotycząca funkcjonowania biura
Informujemy, że począwszy od dnia 22 marca 2021 r., w związku z zagrożeniem COVID-19 nastąpią zmiany w funkcjonowaniu Biura LGD.
W sprawach niewymagających kontaktu z pracownikami prosimy o kontaktowanie się telefonicznie (32) 440-76-01 lub mailowo biuro@lyskor.pl
Wejście do biura możliwe będzie tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i rozmowie z pracownikiem, który zweryfikuje czy spotkanie w biurze jest niezbędne.
Większość klientów w sprawach takich jak odbiór dokumentów czy potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem obsługiwana będzie na parterze w holu budynku, w którym mieści się biuro, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu sprawy w biurze LGD.
Prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do wprowadzonych zmian w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich.
Zmiany obowiązują do odwołania.
Uwaga!