Spotkanie informacyjne – link dostępu
W dniu dzisiejszym, tj. 25 stycznia o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie informacyjne nt. możliwości uzyskania wsparcia dla osób zainteresowanych podjęciem lub rozwojem działalności gospodarczej w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, w związku z ogłoszonymi naborami.
W celu dołączenia do spotkania na komputerze lub w aplikacji mobilnej należy kliknąć w poniższy link:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MzY2ZGRiMTMtZTc2Yi00ZjNhLWI0YjYtYWNjZWFlZWRmOTBj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22d2083918-6190-40f5-9697-e7f84351b020%22%2c%22Oid%22%3a%22886e2a3e-bd56-4610-9aa5-5c3a3dc3cfd5%22%7d
Aby wziąć udział w spotkaniu wystarczy tylko przeglądarka internetowa, opcjonalnie kamerka, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
Poniżej przedstawiamy informacje techniczno-organizacyjne przydatne w trakcie udziału w wideokonferencji:
a) prosimy o wcześniejsze, tj. ok. godz. 16.55 zalogowanie się na spotkanie poprzez powyższy lub też otrzymany mailowo link dostępu
b) prosimy, aby osoby, które w danym momencie nie wypowiadają się, miały wyłączony mikrofon – inaczej jakość dźwięku bardzo się pogarsza (poniżej krótka instrukcja techniczna)
c) jeżeli ma ktoś możliwość korzystania z narzędzia Microsoft Teams (w wersji klasycznej aplikacji) – zachęcamy do jego użycia (można uzyskać lepszą jakość wideorozmowy), ale nie jest to obligatoryjne.
W przypadku pytań lub wątpliwości organizacyjno-technicznych uprzejmie proszę o kontakt, tel. 32 440-76-01 lub mail: biuro@lyskor.pl.
Wszystkim zgłoszonym osobom został wysłany na adres e-mail podany przy zgłoszeniu link do spotkania.
Uwaga!