TERMIN POSIEDZENIA RADY LGD LYSKOR
Informujemy, iż w dniu 27 września 2017 r. o godz. 9:00 w Urzędzie Gminy Kornowac w Kornowacu ul. Raciborska 48 odbędzie się Posiedzenie Rady związane z wyborem operacji do finansowania w ramach naboru zakończonego w dniu 13 września 2017 r.
Jednocześnie informujemy, iż w terminie 7 dni od dnia zakończenia wyboru operacji LGD zamieści na swojej stronie internetowej listę operacji wybranych i niewybranych wraz z protokołem oraz pisemnie poinformuje wnioskodawców o wynikach oceny. Operacje wybrane do finansowania przekażemy do dalszej weryfikacji Zarządowi Województwa Ślaskiego.
Proponowany porządek Posiedzenia Rady:
- Otwarcie Posiedzenia Rady i stwierdzenie prawomocności posiedzenia.
- Wybór Sekretarza Posiedzenia oraz komisji skrutacyjnej.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naborów prowadzonych przez LGD.
- Podpisanie deklaracji bezstronności.
- Ocena wniosków złożonych w ramach naboru nr 4/2017.
- Ustalenie listy operacji wybranych i niewybranych oraz podjęcie stosownych uchwał.
- Przyjęcie procedury wyboru i oceny Grantobiorców w ramach projektów grantowych.
- Sprawy organizacyjne i wolne wnioski, głosy, zapytania.
- Zakończenie obrad.
Uwaga!